Zdrojem pro formování veřejného prostoru a zjišťování skutečné relavance získáváme na řadu otázek odpovědi od šikoré veřejnosti.
Základní informace získáváme od registrovaných a neregistrovaných uživatelů, kteří se podílejí na jednotlivých průzkumech podle tytu, požadavků s přesnost.
V rámci poskytování našich služeb provádíme standardní metody průzkumů a výzkumů zaměřených zejména na znalost a postavení dané značky, cenovou politiku, životní úroveň, reklamu a další marketingové oblasti.
Při výzkumu veřejného mínění jsme schopni získat informace ze zdravotnictví, bytové oblasti, spotřebního prostředí, politiky, kultury, sociálního prostředí, ekonomiky, průmyslu, školství, vědy a výzkumu….
Součástí servisu je mimo jiné mediální poradenství a mediální servis, poskytovaný prostřednictvím on-line médií nebo formou lektorských kurzů zaměřených na rétoriku, mediální protředí, krizovou komunikaci, politiku a etiku.
Velmi přívětivou a vypovídejicí technikou Vás připravíme na mediální prostředí a komunikaci.
Garantem programu je PhDr. Michal Riško, který je nejen odborník, ale také ablolovent řady kurzů u významných osobností formujících veřejné mediální služby.
